افســــونــــگر
افســــونــــگر



بي تو مهتاب

بی تو مهتاب شبی را همگان میدانند
همگان شعر دو چشمان تو را میخوانند
تو که از کوچه غمگین دلم میگذری
تو که از راز دلم با خبری
تو چرا رسم وفایت گم شد
برق چشمان سیاهت گم شد
با توام ای مه مهتاب شبان
با تو ای زلف پریشان جهان
بی تو صد خاطره ام گریان است
بی تو اشکم شاعر باران است
بی تو دیگر نفسم بند امد
بی تو جوی دل من خشکیده ست
بی تو مهتاب نهان است ز ابر
ابر غم باریده ست
با تو گفتم با شرم با تو گفتم از دل
با تو از قصه عشقم گفتم و تو در اوج سکوت
با نگاهی پر تردید و خمود گفتی
از عشق حذر کن نفسم بند امد
بی تو مهتاب شبی را باز هم میخوانم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,

  توسط ساحره  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

 

 بي تو مهتاب
 بازي با گرگ...
 هنوزم گرگ مانده ام...
 قســـــــــــــــم
 اثبات عشق
 دو راهی...
 انتظار
 بهــــــــا نه ام تویی...
 مهم آرامش است
 با تــ❤ــوام
 فقـــــــــط ( تو )
 تــــــــــــو...
 بگویید دوستش دارید...
 دوستــــــــ مجازی من...
 تو مال منـــــــی...
 اینجا من مینویســـــــــــم!!!

 

هفته اول بهمن 1394
هفته دوم دی 1394
هفته دوم بهمن 1393
هفته اول بهمن 1393
هفته چهارم دی 1393
هفته اول بهمن 1393
هفته سوم دی 1393
هفته دوم دی 1393

 

ساحره

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان افســــونــــگر و آدرس sahereyeshab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جامعه مجازی دلنما
عاشقانه
پرس چت(محیطی برای دوستی های صمیمی)
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

فوتبالی ها
خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: